Handelsbetingelser

Velkommen til Kostnad Consulting

1. Generelle oplysninger

Disse handelsbetingelser gælder for alle tjenester leveret af Kostnad Consulting (“vi”, “os”, “vores”). Ved at acceptere et tilbud eller underskrive en kontrakt med os, accepterer du (“kunden”) disse betingelser.


2. Ydelser

Vi tilbyder konsulenttjenester inden for ESG-rapportering, bæredygtighedsanalyser, og strategisk rådgivning. Ydelsen specificeres i den individuelle aftale eller kontrakt med kunden.


3. Priser for Vores Ydelser

Priserne for vores ydelser varierer afhængigt af rapportens kompleksitet og dine specifikke behov. Vi tilbyder grundlæggende, mellemkompleks og avanceret rapportering samt analyser. For at få et skræddersyet tilbud, der passer til din virksomheds behov, bedes du kontakte os direkte.

Bemærk, at alle priser er eksklusive moms og eventuelle andre afgifter, medmindre andet er angivet.


4. Betaling

Betalingen skal ske inden for 14 dage efter fakturadato, medmindre andet er aftalt skriftligt. Hvis betalingen ikke modtages inden for denne periode, forbeholder vi os ret til at opkræve renter i henhold til gældende lovgivning.


5. Levering af ydelser

Tjenesterne leveres inden for den aftalte tidsramme, som specificeret i kontrakten. Forsinkelser kan forekomme på grund af faktorer uden for vores kontrol, såsom forsinket modtagelse af nødvendige oplysninger fra kunden.


6. Annullering og ændringer

Hvis kunden ønsker at annullere eller ændre en aftale, skal dette ske skriftligt. Eventuelle ændringer i projektets omfang kan medføre yderligere omkostninger, som vil blive faktureret separat.


7. Ansvarsbegrænsning

Vi bestræber os på at levere tjenester af højeste kvalitet. Vi kan dog ikke holdes ansvarlige for indirekte tab, herunder tab af fortjeneste, data eller goodwill. Vores samlede ansvar er begrænset til det beløb, som kunden har betalt for den pågældende tjeneste.


8. Fortrolighed

Vi forpligter os til at behandle alle oplysninger fra kunden som fortrolige. Denne fortrolighedsforpligtelse gælder også efter aftalens ophør.


9. Immaterielle rettigheder

Alle rettigheder til materialer og analyser, som vi udarbejder for kunden, tilhører os, medmindre andet er aftalt. Kunden har ret til at bruge disse materialer i overensstemmelse med det formål, som de er leveret til.


10. Lovvalg og værneting

Enhver tvist, der udspringer af disse handelsbetingelser, skal afgøres efter dansk ret og ved danske domstole, medmindre andet er aftalt.


11. Ændringer i handelsbetingelser

Vi forbeholder os retten til at ændre disse handelsbetingelser. Eventuelle ændringer vil blive meddelt kunden skriftligt eller via vores hjemmeside.


Hvis du har spørgsmål om vores Handelsbetingelser, eller hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte os.

Sidst opdateret: [15.08.2024]

Tak fordi du vælger Kostnad Consulting. Vi ser frem til at samarbejde med dig og hjælpe dig med at nå dine bæredygtighedsmål.

Denne hjemmeside bruger cookies. Ved at fortsætte med at bruge dette websted accepterer du vores brug af cookies.  Læs mere